Föreningen

Modernt och exklusivt boende med utomhuspool
Telefonplan och Midsommarkransen har på bara några få år utvecklats till en av de hetaste stadsdelarna i hela Storstockholm. Telefonplan kommer som stadsdel att genomgå en stor förvandling. Under de närmaste åren planeras cirka 2000 nya lägenheter såväl i form av nybyggnation som genom ombyggnad av äldre fastigheter. Kvarteret Timotejen, som dessa  lägenheter tillhör, byggdes ut med 166 nyproducerade lägenheter och 50 lägenheter i ombyggnad av befintliga hus mellan 2007 och 2009.

Bostadsrättsföreningens medlemmar har idag tillgång till en utomhuspool på innergården. De flesta lägenheterna har balkong eller uteplats och vissa av lägenheterna högst upp i fastigheten är utrustade med braskamin.

Bostadsrättslägenheter, Lgh 1A:11 - 1E:43
54 lägenheter i fastighet om 5 våningsplan. Hiss finns i samtliga portar. fastigheten är belägen i Stockholms kommun, Hägerstens församling.